3r d'ESO i 3r d'Infantil: TALLER DE GALLETES
Els alumnes de teatre de 3r d'ESO i la seva professora Montse Giner ens han ensenyat a fer unes galletes boníssimes.
Els ingredients que hem utilitzat són:
FARINA |
SUCRE |
OUS |
Tot ben remenat i... la pasta ja està feta. Quina feinada!
MÉS FOTOS |
Amb rodets i motllos hem fet les formes.
MÉS FOTOS |
Ja són cuites. Ara les decoram amb burballes de xocolata,
perles i sucre de colors...
Per pintar-les i decorar-les es necessita molta
precisió.
Han quedat precioses i boníssimes, mmm!!!
MÉS FOTOS |
MÉS FOTOS |
Són boníssimes, menjam el drac, el cavaller Sant Jordi...tots els personatges del conte.
Donam
les gràcies a la professora Montse i als alumnes de Teatre per
haver-nos convidad a participar en aquesta
activitat.
2.- Vàrem treballar: què és un insecte, quantes potes té i cóm s'alimenta.
Després ens vàrem passejar pel Jardí Botànic, ensumàrem les herbes aromàtiques i en Llentieta ens va ensenyar a reconèixer les parts d'una planta, les llavors i el procés de germinació.
EXCURSIÓ JARDÍ BOTÀNIC I MUSEU BALEAR DE
CIÈNCIES NATURALS
2n i 3r D'INFANTIL
El
divendres 15 d'abril els alumnes de 2n.
i 3r. d'infantil anàrem d'excursió al Jardí Botànic i al Museu Balear de
Ciències Naturals de Sóller. Vàrem realitzar diferents activitats totes elles
molt interessants i divertides.
Primer
treballàrem els insectes amb na Quimi:
1.- Vàrem
conèixer el món dels insectes mitjançant una sèrie de jocs, sentírem els sons
que fan i també cóm es mouen.
2.- Vàrem treballar: què és un insecte, quantes potes té i cóm s'alimenta.
Després ens vàrem passejar pel Jardí Botànic, ensumàrem les herbes aromàtiques i en Llentieta ens va ensenyar a reconèixer les parts d'una planta, les llavors i el procés de germinació.
Ho podeu
veure als vídeos i fotos que ens férem.
_________________________
PROJECTE DE TREBALL
PROJECTE DE TREBALL
LES TORTUGUES
1r
Ed.Infantil
El projecte
va començar demanant qui tenia algun animal a casa. Un alumne ens va dir que
tenia una tortuga de terra i a partir d’aquí ens vàrem començar a interessar
per les tortugues. Va portar la tortuga a l’aula i la vàrem tenir tot el
trimestre. Perque la tortuga es trobàs dins el seu hàbitat li vam fer un
terrari.
MÉS FOTOS |
1. Vàrem demanar als pares la seva col.laboració: contes, llibres, cançons, fotografies, … i a partir de tota l’informació que vàrem anar recopilant realitzàrem un mapa conceptual.
MÉS FOTOS |
1. Vàrem obsevar que la tortuga s’amaga
dins sa closca.
2. Dibuix d’una tortuga.
3. Construcció d’un mòbil.
ELS
ALUMNES DE 2n D'INFANTIL PREPAREN L'EXPOSICIÓ DE PLÀSTICA
Els
alumnes de 2n d'infantil hem treballat amb plastilina per fer
l'activitat de l'Exposició de Plàstica.
Hem
realitzat un ninot de nosaltres mateixos !!!
1r
hem fet un “xurro” molt llarg i després l'hem anat enrotllant,
per fer el cap hem fet una bolla i na Marga ens ha ajudat a
aferrar-la al cos.
Hem
necessitat dues bolletes per fer el ulls, una altra pel nas i un
“xurret” llarg per fer el somriure.
Tots
hem triat el color de la plastilina per fer els cabells, després el
braços i, ja està !!
A
les fotos i a l'exposició podreu veure els resultats.
MÉS FOTOS
_____________________________
_____________________________
AMCO:
ADVANCED METHODS
Estimats pares i mares,
Volem mostrar-vos el
desenvolupament d´una classe d`anglès Amco per ser testimonis de les qualitats
dels vostres fills i filles i que sigueu conscients de cóm gaudeixen amb
aquestes sessions.
Com ja sabeu els alumnes de
1r d´infantil són els que han començat aquest nou mètode d´enssenyament de
l`anglès, al igual que jo, així que som pioners en aquesta experiència.
Per a les gravacions vaig
contar amb l`ajuda inestimable de na Bàrbara, que ha estat un gran suport
durant tot aquest curs.
El 1r video consta de:
-
Daily routine: es realitza en el english corner.
Good
morning song.
What´s the weather today?
How are you today?
-Pronuntation lab: aquell
dia havien de dir la paraula en veure la imatge. Amb aquesta secció
interioritzen vocabulari i perfeccionen la pronunciació d`alguns fonemes
anglesos.
Ja han de tornar a les seves
taules i a vegades aprofit els colors dels pupitres i els vaig cridant o com
veureu a la gravació dic boys, girls.
-Language skills: aquesta
secció es pot realitzar tant en el mateix lloc com a les seves taules però
aquest pic es va fer al seu lloc. Cantarem la cançó de CLAP YOUR HANDS! que els
hi encanta ja que primer va poc a poc i después més ràpid i es posen
nerviossíssims……
-
Pre- activity: abans
de fer l`activitat del llibre treballem el vocabulari clau: aquell dia era RED.
L`activitat es fa previament a la pissarra per poder realitzar l`activitat al llibre amb èxit.
-
Activity: és el
moment de fer la fitxa del llibre, però abans toca dir una consigna general per
començar tots a la vegada. Mentres fan la feina posam música de fons.
-Post-activity: una vegada
finalitzada s`ha de corregir però han de dir la paraula FINISHED. Sempre reben
felicitacions i damunt la fitxa posam una HAPPY FACE.
Magic
words per tancar llibre i acomiadament amb la cançó BYE BYE.
Personalment crec que es veu en tot moment a uns nins i unes nines capaços i feliços!!!!!