4t projecte "Els animals i les plantes"
Els
alumnes de 4t de Primària hem fet un projecte sobre "Els animals i les
plantes". Com una imatge val més que mil paraules posarem tres
vídeos de diferents moments de la producció del projecte.
El primer video ens mostra com posen en comú i seleccionen el material.
El segon vídeo mostra la confecció dels murals de cada grup.
En el tercer vídeo veurem com disseccionam un peix.
_____________________________
Aquesta poesia "LA BIBLIOTECA" ha estat escrita per ELISA BORDOY BARDOLET de 4t de Primària y ha guanyat el concurs de poesia
"Joves poetes a la biblioteca Can Sales"
"Joves poetes a la biblioteca Can Sales"
Elisa Bordoy Bardolet 4t Primària |
__________________________________
MONTAJE
DE UN PERÓDICO
Los alumnos de 4º han ido realizando un periódico a lo largo
del curso, vamos a explicar como fue el proceso:
-
Se eligieron los grupos y sus respectivos
artículos: la portada, política, sucesos, deportes, ocio y música, la cartelera
y el tiempo.
-
Cada grupo contaba con un periódico y
buscaba su sección para coger ideas e ir montando los apartados, primero en
sucio, como si fuese un borrador.
-
Tras corregir las posibles faltas, se
procedió al montaje de las páginas y su composición a limpio en sus respectivas
hojas.
-
Los encargados de la portada buscaron los
titulares adecuados y asignaron las páginas a cada artículo.
En la exposición de plástica pondremos el periódico a
vuestra disposición.
A continuación
os mostramos las fotos del proceso de elaboración y el resultado final.
ELABORACIÓN Y MONTAJE
CADA GRUPO CON SU ARTÍCULO
Cartelera
______________________________
Enrique Baiget 4t
_____________________________
VISITA AL PARC DE TECNOLOGIES MEDIAMBIENTALS 3r
VISITA AL PARC DE TECNOLOGIES MEDIAMBIENTALS 3r
A les nou del matí, vàrem agafar el bús cap al Parc de tecnologies mediambientals.
Quan entràrem al parc les parets estaven fetes de llaunes de coca-cola i enmig havien col.locatuna taula on hi havia
materials reciclats.
Després vàrem pujar a la segona planta i ens varen fer una sèrie de preguntes i explicacions. També ens varen posar un vídeo.
Quan entràrem al parc les parets estaven fetes de llaunes de coca-cola i enmig havien col.locatuna taula on hi havia
materials reciclats.
Després vàrem pujar a la segona planta i ens varen fer una sèrie de preguntes i explicacions. També ens varen posar un vídeo.
Guillem Frontera
___________________
VISITA A L'AJUNTAMENT 3r
A les 9h. partírem amb autocar cap a la plaça de La Reina. Després pujàrem a peu per Conquistador fins a la Plaça de Cort. Hi havia una olivera que tenia cent anys. Damunt l'Ajuntament hi ha un rellotge que té per nom Figuera.
A dins hi havia gegants que tocaven el flabiol i el tamborino.
A dins hi havia gegants que tocaven el flabiol i el tamborino.
Jaume Cantallops
____________________
CATALÀ 4t
( expressió escrita)
FEIM CARTELLS
Els cartells són elements engrescadors pels infants per la
imatge, l´eslògan, la seva abundància a la vida quotidiana.
FEIM FITXES
Per omplir una fitxa cal cercar la informació que demana i
completar-la amb lletra clara, també se pot incloure una fotografia.
_________________________
PROJECTE 3r
UTILITZAM ELS INVENTS
_____________________________
PASAPALABRA
________________________________
Camp d'aprenentatge ES PALMER
4t de primària
PROJECTE 3r
UTILITZAM ELS INVENTS
Les persones tenim la capacitat d'inventar objectes per tal de facilitar-nos les nostres feines.
A 3r hem fet una incursió en el món de les eines, màquines i invents que utilitzam a casa nostra i en els diferents tipus de treballs.
_____________________________
PASAPALABRA
Los alumnos de 3º de Primaria han colaborado en hacer un rosco de pasapalabra.
Han utilizado todas las letras del abecedario. Luego han hecho grupos de 3, 4, 5 y 6 alumnos. Han dado letras a cada grupo y han buscado significados de palabras en el diccionario. Han buscado un alimento, un animal y un objeto en el diccionario.
No ha sido muy duro buscar estossignificados, pero han colaborado con mucho esfuerzo.
Marina B., Leire L., Maria A., Marta M.
________________________________
Camp d'aprenentatge ES PALMER
4t de primària
El lunes 30 de mayo, mis compañeros y yo nos dirigimos al autocar a las 9'05h. de la mañana.
El tryecto en el autocar se nos pasó volando, y por fin vimos la entrada del "Centro de aprendizaje Es Palmer", un albergue con unas pocas habitaciones y un jardín.
Los monitores se llamaban Pere y Caty. Subimos al autocar de nuevo y nos dirigimos a la salinera. Allí vimos montones de sal y algunas máquinas para limpiar la sal, distribuirla...había muchas clases de sal: grande, pequeña, con forma ovalada.... Luego fuimos a la playa del Trenc donde vimos conchas, plumas, y sobre todo posidonia, unas plantas marinas que nosotros tomamos como algas. Nos paramos a comer y luego fuimos por la salina donde vimos plantas y aves hasta llegar otra vez a Es Palmer. Allí nos duchamos y nos preparamos para cenar.
MÉS FOTOS |
Mientras tanto Marina LL. puso música y los demás prepararon un dibujo para Gabriela que se había puesto enferma. Después de cenar fuimos a una habitación llena de literas.
Al día siguiente después de desayunar observamos con unos microscopios granos de arena y luego hicimos una gincana en la que Elisa y Miguel se accidentaron.
Enrique Baiget 4t
_______________________________________-
Classe d'anglès alumnes de 4t
Classe d'anglès alumnes de 4t